sobota 24. března 2018

Cvičit, cvičit, cvičit

Víkendy bývají často hodně líný... Mám hodně času, který ( pokud si nedomluvím něco na víkend ) strávím cvičením, hraním, pročítáním blogů a tak.. Připadá mi, že to jsou úplně ztracené dny, ale who cares. :D

Jelikož mám asi 8 měsíců do talentovek, snažím se každý den o alespoň malý pokrok - stretching - workout - stretching - tanec ( improvizace, příprava na absolvenťák ).  Trochu se bojím, že tam budou o hodně šikovnější holky a já nebudu mít šanci.. Ale tak... od toho je trénink, že.
-
Po delší době se opět snažím trochu shodit, jelikož mi po nemoci vystoupala váha nad 55, takže už zase pomalu dorovnávám a jsem na 54, 5 což je taková zlomová váha... Většinou jsem spokojená s 52 - 53, ale bohužel to občas prostě nejde udržet... No každopádně mám lehčí a zdravější stravu, zelené čaje, kávu, smoothie a cítím se opravdu lepé.  :)
Vůbec nevím, jak dnes zabít ten čas... asi půjdu kreslit, když mám konečně plátno.

Krásný den všem <3

 

úterý 20. března 2018

Jít na vysněnou školu.... nebo ne?

Jít na vysněnou školu, nebo myslet především na budoucnost?
 To je otázka která mi visí na srdci už pěkně dlouho... Mám přesně rok do maturity ( 3. ročník ) a přemýšlím, kam pak.
Moc bych si chtěla splnit sen a dostat se na taneční konzervatoř do Prahy, ale nejsem si jistá jestli je to dobrý nápad. Co se týče budoucnosti, nemám jisté, že najdu uplatnění.. A to ve měvyvolává ten zmíněný pocit nejistoty.
Má to taky tak někdo?

Přeji všem krásný den plný kytiček a tak. <3

středa 14. března 2018

Tanec

Můj životní styl .

pondělí 12. března 2018

Ach, ta láska...

Po dlooouhé době jsem se opět vrátila k blogu..
Z nějakého důvodu jsem se nedokopala k počítači, takže jsem psala pouze pro sebe. Každopádně, tohle je trochu obsáhlejší téma a tak jsem se rozhodla to napsat sem..
-
Každý jistě zná zamilovanost, poblázněnost a jiné pocity k lásce patřící.. Ačkoliv jsem se snažila se tomu všemu dlouhou dobu vyhýbat, láska si ke mě nějak cestu našla a řekněme, že jsem se nakonec zamilovala...

.......jenže....

...vždy když si má hlava usmyslí, že je čas na lásku, není na to vhodná doba, vhodný stav mé osoby a vlastně cekově, vhodný člověk ( nervozní smích ).

Vše to začalo v prosinci. Byla jsem naprosto poblázněná do jednoho chlapce, se kterým se v citech k druhému střídáme prakticky v kuse. Míjíme se. Vždy když to vypadá, že se tohle prokletí konečně prolomí, vždy se něco stane a úplně se to celé rozbije. Tentokrát si našel slečnu a mě to neuvěřitelně zasáhlo... Cítila jsem se zlomená a tak zranitelná jako nikdy. Neuvěřitelně mě ranil, aniž by to sám tušil. Trvalo mi měsíc, než jsem se z toho vzpamatovala a srdce si poručilo, zamilovat se znovu. Po dvou měsících, od této události jsem se zakoukala do jedné osoby. Byla jsem v takovém zvláštním euforickém stavu. Zajímal mě jen ten člověk, nikdo a nic jiného, a ačkoliv o mě dotýčný ani nic netušil, byla jsem naprosto bláznivě šťastně zamilovaná.
Brzy se ale ukázalo, že ten dotyčný projevuje city úplně jiné slečně a jako by někdo lusknul prsty já se cítila zlomená... A ačkoliv na to nejsem pyšná, začala jsem kouřit, protože v tu chvíli mi nic jiného nedokázalo ulevit.
No, hádejte kdo se opět objevil. Dostali jsme se opět k tématu, jak se neustále míjíme. Já byla zlomená a on mi byl oporou... Je to stejně všechno zvláštní. Nikdy se mezi námi nic nestalo. Jen obětí, nebo polibek na tvář. Přesto se ty city objevují skoro tři roky... U obou. A přesto jsme se nikdy nedokázali setkat, i když to navzájem víme.
Dostali jsme se do bodu, kdy jsme se asi konečně setkali, ale já teď váhám, zda to konečně zlomit, nebo to prostě nechat vyšumět...

úterý 3. října 2017

Staň se spřáteleným blogem

Chceš být AFFS? :3
Do komentáře napiš:
1. jméno
2. odkaz na blog
3. Proč chceš být affs
.post-body img {border: 0 !important; -moz-box-shadow: none !important; -webkit-box-shadow: none !important; box-shadow: none !important; padding: 0px !important; background: none !important; }

Jak zhubnout a nezničit si zdraví 2

Mám tu pro vás pár dalších tipů :)
-
Jako první je tedy velice důležité, když chcete mít krásnou štíhlou postavu, nezapatlávat si žaludek všelijakými pochutinami, jídly z fast foodu, dortíky atd.

Pokud mám chuť, co si dát?
- Pokud už opravdu nemůžete vydržet touhu po jídle a dobrotách, zkuste nějakou zdravější verzi. ;)
- všelijaké druhy semínek ( dýňová, slunečnicová... )
- hořkou čokoládu ( s tou to však příliš nepřehánějte 2 -4 kostičky maximálně postačí )
- nakrájená jablíčka se skořicí

Na výběr máte opravdu spoustu věcí.

2. Dodržovat jídelníček do 6té hodiny a nedávat si už nic na večer ( individuálně lze do 7 hodiny, podle potřeby ). Pokud máte chuť zvolte nakrájenou zeleninu, nebo si udělejte nějaký chutný čaj. :)
Myslete na to, že energii z jídla potřebujete především přes den, večer už je vaše tělo pomalu připravené na spánek a tolik energie už nepotřebuje. Sami zjistíte, že se vám i lépe spí, protože vaše tělo je v 'úsporném' režimu.

Jak zhubnout a nezničit si zdraví

Jistě nejsem jediná, kdo se občas postaví před zrcadlo a řekne si: ''Proboha, měla bys se sebou začít něco dělat!!!''. A přesně tohle jsem si znovu řekla asi před měsícem a začala se znovu snažit něco shodit.

Začala jsem různě po internetu hledat návody, tipy a triky na hubnutí. Vyzkoušela jsem plno metod, na rychlé a účinné hubnutí. Šla jsem z extrému do extrému. To šlo sice znát už během druhého týdne na břichu, které bylo znatelně hubenější, ale bohužel také na psychice, kdy jsem začínala mít špatnou náladu a postupně jsem začala padat do depresí. Měla jsem pořád hlad a neodolatelnou touhu něco sníst. Jenže jsem si řekla, že kazdé sousto přispěje nazpět mému původnímu tělu, které jsem samozřejmě nechtěla. Takže jsem takto pokračovala i třetí týden.

Můj jídelníček byl složen asi takto:

Snídaně:
málá hrst ovesných vloček s 1/4 banánu, lžící chia semínek a 5-ti oříšky nebo jedno vajíčko a čtvrt papriky

Oběd:
jedna malá mrkev a půlka malé petržele ( nebo jiná zelenina v podobném množství ) s hrstkou rýže

Večeře:
rýže se špenátem ( či podobnou zelenou přílohou )

Pití:
ráno káva
2 litry vody
odpoledne káva
minimálně 1 litr vody

Asi jde viděť, že je to naprosto nedostatečný přísun živin, pokud ho opakujete rutinně 3 týdny v kuse ( nedej bože déle ).

Můžu vám říct, že je to jeden z nejhorších způsobů hubnutí který znám. Každopádně jsem měla jasnou vidinu krásného hubeného těla. Během 3 týdnů jsem zhubla o 5 kilo. Byla jsem tak vyčerpaná a věděla jsem, že to takhle dál nepůjde. A tak jsem začala hledat nějaký zdravý způsob jak hubout, hlavně aby to bylo zdravě, nezničila jsem tím sebe a byla konečně spokojená.

Takže tady jsou základní věci, které mi opravdu pomohly a nyní se jich držím.

Jídlo:
6 porcí denně - snídaně, oběd a večere by měli být větší - 'pravidla' pro zdravý styl

pití:
Alespoň 2 litry denně
+ zelený čaj

Cvičení:
Ráno pro nastartování metabolismu pomáhá buď 50 dřepů nebo 50 jumping jacks

Mé oblíbené cvičení, které dělám opravdu každý den - video je v angličtině, ale podle videa se dá orientovat i bez zvuku ( kazdý cvik co dělá počítám na 25+ podle toho jak se na to cítím )

Velmi efektivní je také běh alespoň 3 minuty deně ( nastartuje metabolismus )




Doufám, že vám mé rady alespoň lehce pomohou, určitě mám v plánu sdílet další mé tipy opravdu je jich dost a dokazují, že opravdu nemusíte hubnout drastickou cestou a zničit si při tom zdraví. :)